Constructii, drumuri, foraj, cariere
Vanzari, Cumparari
Inchirieri utilaje
noi si second-hand
Utilizator: neautentificat
Sectiuni:
Categorii preferate ?
Constructii, drumuri, foraj, cariere
Agricole, Gradinarit, Apa & Irigatii
Ambalare, Mase plastice, Stivuire & depozitare
Forestiere, Lemn, Tamplarie, Mobila
Termopane, Fatade, Sticla, Bond
Industria grea, Petrochimie, Metalurgie
Confectii, Pielarie, Incaltaminte
Service auto, Spalatorii, Transport
Tipografie, Serigrafie, Hartie, Carton
Aer, Climatizare, Ventilatie
Intretinere, Curatenie, Reciclare
Scule, Unelte, AMC, Protectie, Automatizari
Industria Alimentara, Horeca
Pentru a naviga cat mai usor prin acest website si pentru a identifica imediat categoriile dvs. de interes aveti posibilitatea de a specifica un numar de categorii pe care le considerati "preferate" - cele care va intereseaza in mod deosebit, pe care le vizitati in mod curent, cele la care doriti sa adaugati produsele, serviciile si anunturile dvs.
Pentru aceasta va trebui sa dati click pe textul "Preferate ?" din partea de sus a coloanei din stanga, iar in pagina care se va deschide sa va selectati categoriile preferate.
Astfel, de fiecare data cand veti vizita site-ul nostru sau veti dori sa adaugati produse/anunturi/piese/oferte, categoriile care va intereseaza vor fi evidentiate in mod distinct, iar in meniul din stanga se vor deschide automat !
PASUL 1: pagina de selectare a categoriilor
PASUL 2: in meniul din stanga categorille care le-ati specificat vor avea un semn distinctiv:
Pentru rezultate deosebite (vizitatori / clienti mai multi, afisari mai multe ale produselor dvs., campanii eficiente de marketing, etc) va recomandam alegerea unui abonament de tip PREMIUM.
Astfel, veti avea unele avantaje considerabile:
- un statut deosebit: impreuna cu fiecare produs se va afisa tipul de membru => clientii va vor acorda o mai mare incredere
- PRIORITATE la afisarea produselor/anunturilor/serviciilor (vor fi afisate inainte celor Business, Start, Basic sau Gratuit)
- un numar mai mare de produse / anunturi / servicii inscrise
- perioada de valabilitate mai mare a anunturilor
- numar de poze mai mare decat conturile Gratuit sau Basic
- posibilitatea achizitionarii de banner-e publicitare
- link direct catre pagina produsului (din site-ul dvs.) pe care il adaugati
- posibilitatea afisarii la mai multe categorii in "Catalog Firme"
- posibilitatea de a beneficia de discount
Pentru mai multe informatii sau chiar pentru a proceda la upgrade, accesati Tipuri de membri
Atunci cand va creati un cont pe acest site numele dvs. de utilizator va fi adaugat automat si in campul "Date firma/PF"; astfel, daca veti adauga utilaje, anunturi, servicii, etc. un vizitator al site-ului va vedea numele dvs. de utilizator in campul rezervat denumirii firmei, lucru extrem de "neplacut", atat pentru vizitatori, cat si pentru imaginea dvs.
Exemplu: sa presupunem ca v-ati creat un cont cu numele "broscutza":
de fiecare data cand un vizitator gaseste utilajele, piesele, serviciile dvs. acesta vor aparea ca apartinand firmei "BROSCUTZA SRL" !!!
Pentru a efectua modificarile va sfatuim sa accesati contul dvs. si apoi sectiunea "Date Firma/PF"
In cazul in care chiar aveti numele utilizator identic cu numele firmei, pentru a NU MAI PRIMI AVERTIZAREA, adaugati SC sau PF inaintea denumirii.
Ca utilizator al portalului nostru, cateodata, anumite actiuni vor fi permise numai daca aveti completate datele dvs. de contact.
De exemplu, daca doriti sa trimiteti un mesaj altui membru al site-ului referitor la un anunt; in acest caz site-ul trebuie sa ii comunice vanzatorului cine l-a contactat, prin urmare "are nevoie" de datele dvs.
Acestea sunt: Persoana de contact, Telefon mobil , Judet si Localitate.
Actualizarea dureaza cateva secunde si se face din sectiunea "Date Firma/PF"
Desi nu pare un sfat atat de important, ganditi-va totusi ca unii din vizitatorii site-ului nostru, potentiali clienti ai dvs., prefera navigarea pe site filtrand rezultatele dupa judet.
Pentru ca produsele dvs. sa fie mai usor reperate de catre vizitatori, este recomandat ca dvs. sa precizati judetul din care sunteti in contul dvs., sectiunea "Date Firma/PF"; Astfel, produsele/anunturile/serviciile pe care le promovati vor fi afisate atunci cand vizitatorii filtreaza rezultatele.
Un alt avantaj ar fi ca evitati contacte si discutii inutile; cum ar fi daca un client din Galati cauta sa inchirieze un buldoexcavator si, dupa ce se intelege la pret cu proprietarul afla ca acesta este din Bistrita ? Este mult mai costisitor decat daca ar gasi acelasi echipament in judetul sau judetele invecinate !
Pentru a primi informatii noi din domeniul in care va intereseaza este recomandat sa va abonati la fluxurile noastre de stiri. Acestea sunt grupate dupa acelasi model ca si meniurile de navigare in website (vezi meniul din stanga), astfel incat sa primiti informatii cat mai relevante pentru dvs.
Pentru abonare va trebui sa introduceti adresa dvs. de email in caseta aferenta, aflata in dreapta butonului de cautare in site; exemplu:
Sau puteti accesa direct pagina: Abonare la stiri
Daca sunteti deja membru NU mai trebuie sa va abonati !
Daca doriti sa va schimbati categoriile de interes sau chiar sa va dezabonati, veti gasi in subsolul fiecarui mesaj trimis de catre noi, instructiunile pentru aceste operatiuni.
Important: adaugati adresa noastra de email (de regula stiri.@ infoutilaje.ro) in agenda dvs. pentru a avea siguranta ca primiti mesajele in Inbox !
Portalul www.infoutilaje.ro va da posibilitatea de a incerca functionalitatile oferite de tipurile de abonament superior (Business sau Premium) inainte de a face achizitia efectiva.
Pentru aceasta va trebui sa aveti deja un cont de membru (in prima faza toate conturile sunt de tip Gratuit) asupra caruia sa faceti upgrade.
Veti alege un abonament superior, puteti solicita chiar si banner, fara nici o obligatie financiara din partea dvs.
Vi se va emite o factura pro-forma cu termen de plata 10 zile, perioada in care aveti suficient timp pentru a testa sistemul.
Dupa cele 10 zile, daca veti achita proforma veti beneficia de abonamentul pe care l-ati ales, timp de un an; daca nu veti achita proforma contul dvs. va fi retrogradat la abonamentul avut anterior.
Este IMPORTANT sa retineti ca in momentul retrogradarii abonamentului la starea de dinaintea upgrade-ului, toate produsele, anunturile, eXtra ofertele, etc. care le-ati adaugat vor fi sterse si pastrate doar cele care se incadreaza in limita abonamentului initial ! Exemplu: aveti un abonament Gratuit si adaugati 5 produse, cat va este permis; apoi faceti upgrade la Premium si mai adaugati inca 2, deci in total veti avea 7; daca abonamentul va fi retrogradat, vor fi pastrate numai 5 produse, atat cat permite tipul Gratuit
Incercati chiar acum Upgrade abonament
O functie deosebita a portalului www.infoutilaje.ro este sectiunea "Catalog Firme". Printre altele, aceasta este utila celor care detin deja un website si doresc sa obtina un link suplimentar care sa ii ajute la o pozitionare mai buna in motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing, Ask, etc.). De mentionat ca link-ul este direct ceea ce asigura transmiterea de PageRank.
Pentru a accesa aceste optiuni mergeti in "Contul Meu" » "Date Firma/PF" si apoi al doilea capitol din pagina, "Informatii suplimentare"
Important pentru membrii Premium: categoria principala pe care o specificati in aceasta sectiune va fi si categoria la care va fi afisat banner-ul dvs. !
Portalul www.infoutilaje.ro reprezinta un puternic instrument de promovare pentru companiile interesate, pentru cele cu o strategie de marketing activa.
Astfel, pentru tipurile de membru Business si Premium exista posibilitatea ca utilizatorul sa solicite un discount numai la momentul cand face upgrade la cont ( de ex. daca este membru Gratuit, Basic sau Start si doreste sa devina membru Business sau Premium).
In pasul 1 utilizatorul pote bifa daca doreste discount -15% pentru link catre www.infoutilaje.ro in format text sau -30% pentru link catre www.infoutilaje.ro in format mini-banner; in pasul 2 se afiseaza modul cum va arata link-ul (previzualizare) si i se pune la dispozitie codul pe care trebuie sa il introduca cel putin pe pagina principala a site-ului sau.
Atentie, daca solicitati si banner, economia poate deveni consistenta !
RETINETI: discount-ul este acordat NUMAI la momentul upgrade-ului unui cont (daca de exemplu ulterior veti dori si achizitia unui banner aceasta facilitate nu mai este disponibila)
Daca ati incercat pana acum publicitatea prin Google Adwords cu siguranta v-a incantat pretul extrem de mic pe care il puteti fixa pentru un click. Insa v-ati gandit cine da click pe anuntul dvs si astfel va diminueaza fondul de publicitate ? Exista numeroase situatii cand anuntul dvs. este afisat pe site-uri cu un continut total diferit de domeniul in care activati insa pe respectiva pagina se gaseste unul din cuvintele cheie pentru care ati pus un anumit pret pe afisarea anuntului. Un vizitator poate da click pe anunt din curiozitate sau sperand sa gaseasca pe site-ul dvs. ceea ce cauta.
Aici facem o paranteza, pentru exemplificare: sa presupunem ca activati in domeniul utilajelor de constructii, vindeti si inchiriati utilaje; incepeti o campanie ad-words si setati cuvinte de genul "constructii", "utilaje", "excavator", etc. Daca un utilizator cauta pe Google "autorizatii constructii" sau "service utilaje" sau "cursuri conducere excavator" este foarte probabil ca anuntul dvs. sa fie afisat iar respectivul utilizator sa dea click pe el, poate din curiozitate sau crezand ca gaseste ceea ce cauta. Astfel ati platit pentru un click care nu v-a adus un vizitator posibil client, ci un vizitator care probabil dupa cateva secunde va parasi pagina dvs.
Alternativa pe care v-o propunem este un abonament de tip Business sau Premium pe www.infoutilaje.ro, insotit de un banner. Tipul de abonament va garanta potentialilor clienti ca au de a face cu un partener serios iar banner-ul va atrage tot mai multi vizitatori interesati numai de domeniul dvs. Mai target-at decat atat nu exista.
Banner-ul format 468x60 din antet poate fi doar al membrilor PREMIUM si este relativ la categoria pe care un vizitator o acceseaza (de ex. daca un vizitator acceseaza Categoria "Utilaje Agricole" va fi afisat un banner al unui membru Premium care a indicat "Utilaje Agricole" ca fiind categoria sa principala (in "Contul Meu" ->"Date firma/PF" -> "Modifica Informatii Suplimentare")
Banner-ele 120x60 si 120x240 sunt afisate in partea dreapta, pe doua coloane: in prima coloana se afiseaza banner-ele membrilor Premium si sunt relative la categoria pe care vizitatorul o acceseaza iar in a doua se afiseaza banner-ele membrilor Business si sunt relative la Sectiune (sectiunile sunt: Produse, Anunturi, Catalog Firme, Piese/service, eXtra Oferte)
De exemplu, daca un vizitator a accesat sectiunea "Anunturi" -> categoria "Utilaje Agricole" atunci in prima coloana se vor afisa banner-e ale membrilor Premium care au indicat "Utilaje Agricole" ca fiind categoria lor principala iar in a doua coloana se vor afisa banner-ele membrilor Business care au indicat sectiunea "Anunturi" ca fiind sectiunea in care doresc sa le fie afisate banner-ele.
Daca sunteti membru PREMIUM aveti posibilitatea ca alaturi de denumirea, descrierea, marca, modelul si restul detaliilor unui reper, sa adaugati si un link catre website-ul dvs. unde produsul este prezentat in detaliu; astfel veti castiga mai multe link-uri catre site-ul dvs., ba mai mult, catre pagini diferite ale acestuia si in timp veti putea observa cum paginile site-ului primesc un rank (scor, nota) mai mare din partea motoarelor de cautare.
De exemplu: daca aveti in site o pagina de genul "http://www.site-ul-dvs.ro/utilaje-constructii/betoniera-santier-120L.html" si adaugati acest echipament pe site-ul nostru indicand link catre pagina anterior mentionata, sansele ca acea pagina si respectiv site-ul dvs. per ansamblu sa primeasca o nota cat mai mare din partea mototrelor de cautare cresc vizibil. Astfel cresc sansele ca pagina (sau site-ul) dvs. sa ajunga in prima pagina a motoarelor de cautare (ex. Google, Yahoo. Bing). Rezultatul ? Mai multi vizitatori, mai multi potentiali clienti !
Descriere link text si PageRank
In industria SEO (Search Engine Optimisation) sau mai scurt "optimizare web" este deja bine stiut ca unul din factorii cei mai importanti care contribuie la atingerea unei pozitii de top in motoarele de cautare este link-ul extern (venit dinspre alte site-uri).
Nu de multa vreme expertii sugereaza ca aceste link-uri trebuie sa intruneasca doua conditii esentiale:
1. sa contina cuvintele cheie pentru care se doreste optimizarea site-ului atat in textul efectiv al link-ului cat si, daca este posibil, in textul descriptiv (tag-ul title="").
De exemplu daca faceti optimizare dupa cuvintele "utilaje agricole" pentru site-ul "www.ana-utilaje.ro" link-ul ar trebui sa fie de forma:
<a href="http://www.ana-utilaje.ro" title="utilaje agricole">utilaje pt agricultura</a>
2. sa vina dinspre pagini/site-uri care contin cuvinte din acelasi domeniu de activitate sau cel putin inrudit.
Continuand exemplul de mai sus, un link care indica catre dvs. de pe un site de jucarii are o valoare extrem de mica, daca nu chiar nula, in timp ce un link dinspre un site cu informatii, articole, etc. despre utilaje agricole are un impact poate chiar "miraculos" asupra optimizarii site-ului dvs.
Atunci cand adaugati un reper (produs, anunt, piesa, etc) aveti posibilitatea de a adauga, in functie de tipul de membru pe care il detineti, 1, 2 sau 3 fotografii care sa il insoteasca.
Acest pas se realizeaza destul de usor insa pot interveni probleme atunci cand doriti sa modificati fotografiile, caz pe care il detaliem in cele ce urmeaza.
- daca nu adaugati nici o fotografie vor ramane cele existente deja
- daca adaugati 1 (sau daca tipul de membru va permite, 3) atunci toate fotografiile anterioare vor fi sterse si se vor adauga cele noi.
Concluzia este ca la modificarea unui reper, indiferent cate fotografii se doresc a fi modificate, cea/cele anterioare dispar; daca nu se doreste modificarea vreunei fotografii cele anterioare raman.
Pentru a evita confuzia si din dorinta de a va explica in detaliu avantajele adaugarii produselor pe acest website, va expunem in continuare diferenta intre doua sectiuni ale site-ului, oarecum asemanatoare:
sectiunea "Catalog Produse":
- produsele sunt afisate pe site o perioada nedeterminata (sau pana ce renuntati la cont)
- in aceasta sectiune puteti adauga un numar mai mare de repere decat la Anunturi (de ex. 5 pt. membrul Gratuit, 20 pt. membrul Start, etc.)
In concluzie, se recomanda ca in aceasta sectiune sa fie adaugate produsele dvs. care le comercializati in mod constant, pe o perioada indelungata, sunt noi sau cel putin in stare f. buna, iar suma tuturor produselor adaugate sa se constituie intr-un portofoliu al echipamentelor pe care le comercializati.
sectiunea "Anunturi":
- produsele sunt afisate pe o perioada scurta de timp (cu posibilitatea de a le prelungi doar o singura data), iar in functie de tipul dvs. de abonament anuntul poate avea limita de 3, 6, 9, 12 luni
- numar mai mic de repere adaugate (de ex. 2 pt. membrul Gratuit, 10 pt. membrul Start, etc.)
- se poate mentiona starea echipamentului (nou, second-hand, reconditionat)
- se poate specifica tipul tranzactiei (vanzare, cumparare, inchiriere, colaborare)
In concluzie, recomandam adaugarea in aceasta sectiune a produselor care in viitorul apropiat vor disparea din oferta dvs, a celor "de ocazie", a celor care pot fi si second-hand sau reconditionate; deasemeni, nu trebuie uitat faptul ca in aceasta sectiune pot fi postate si anunturi de cumparare, inchiriere, colaborare.
Prin urmare, daca de exemplu comercializati in mod constant utilaje pt. covrigi noi, de la producator, nu are sens sa le adaugati in sectiunea Anunturi deoarece intr-o perioada de timp relativ scurta nu vor mai aparea pe site; in schimb le puteti adauga in Catalog Produse, unde vor fi accesate si dupa un timp indelungat.
P U B L I C I T A T E :
InfoUtilaje.ro | Parteneri | Legaturi | Termeni si conditii | © InfoUtilaje® 2007-2024 | Publicitate | Contact
De ce infoutilaje ? | Intrebari & Raspunsuri | Articole & Sfaturi